Podmínky vrácení zboží

Na našich stránkách nenabízíme přímý prodej produktů. Všechny transakce se uskutečňují prostřednictvím externích webových stránek, na které poskytujeme odkazy. Proto, v případě, že jste zakoupili produkt prostřednictvím některého z těchto externích odkazů, musíte se řídit zásadami vrácení zboží daného prodejce.

Vrácení zboží a refundace

Pokud si přejete vrátit zakoupený produkt, musíte se obrátit přímo na prodejce, u kterého byla transakce provedena. Každý prodejce má vlastní politiku vrácení zboží, kterou je nutné dodržet. Všechny podmínky vrácení, jako je doba pro vrácení, stav produktu a proces refundace, budou uvedeny v podmínkách daného prodejce.

Reklamace a záruka

Problémy s kvalitou produktů nebo jakékoliv reklamace je nutné řešit přímo s prodejcem, který produkt prodal. My jako zprostředkovatel nebereme odpovědnost za jakékoliv reklamace nebo problémy s produkty. Doporučujeme vám, abyste si před nákupem zkontrolovali záruku a reklamační podmínky konkrétního prodejce.

Kontakt pro vrácení zboží

Pokud máte jakékoli dotazy týkající se vrácení zboží nebo procesu refundace, doporučujeme vám kontaktovat prodejce přímo prostřednictvím jeho kontaktních údajů. V případě, že máte problém s komunikací se zvoleným prodejcem, můžete se obrátit na nás prostřednictvím e-mailu: [email protected]. Můžeme vám poskytnout obecné informace, ale nemáme přímý vliv na proces vrácení nebo refundace.

Závěrečná ustanovení

Vzhledem k povaze našeho webu, který slouží pouze jako zprostředkovatel informací a odkazů, nejsme zodpovědní za vrácení zboží, reklamace nebo refundace. Vždy se obraťte přímo na prodejce pro podrobnosti o jejich podmínkách vrácení a refundace.